In de afgelopen 3 jaar heeft Auditeers geïnvesteerd in het automatiseren van zijn advertentie werkzaamheden. Hieruit zijn verschillende internationale samenwerkingen ontstaan waar we trots op zijn en waarbij we onze onderneming hebben kunnen laten groeien tot wat het nu is. Begin 2020 werd er besloten om uit te breidden naar Duitsland omdat we daar een grote markt zagen in de advertentie- en affiliate markt. Toch besluiten we nu in 2021 om deze activiteiten onder te brengen onder een nieuwe naam: The Traffic Company 

Redenen om niet meer te adverteren

Adverteren voor merken als Asos, IKEA of Vodafone klink misschien als een "big deal" maar geeft als onderneming weinig voldoening. Nooit zit je samen met een onderneming om hun doelen en ambities te bespreken, nooit van de gebaande paden of om iets moois te creëren.  Daarbij zijn wij van mening dat de advertentiemarkt steeds verder klem komt te zitten door regelgeving, privacy bewuste consumenten en maar een handvol grote ondernemingen die op basis van een algoritme bepaald de advertentie voldoet aan richtlijnen. Dit alles beperkt creativiteit en innovatie van nieuwe campagnes of traffic sources.

Automatiseren en problemen oplossen

Auditeers ontwikkeld en automatiseert om andere ondernemingen efficient te laten werken en om, stap voor stap, problemen op te lossen. Dit werk hebben wij in de afgelopen jaren gemist. We zullen dit werk ook in de advertentiemarkt proberen door te zetten, maar nu dus onder een andere naam.

Advertentietak gaat verder als The Traffic Company

In de komende maanden, tot en met juni zullen we al onze advertentie werkzaamheden onder gaan brengen onder de naam "The Traffic Company". Hierbinnen willen we met ene kleinere groep merken gaan kijken naar mogelijkheden om de advertentiemarkt toekomstbestendig te gaan maken. We zijn al gestart met het uitfaseren van het gebruik van third party cookies en zijn aan het testen hoe we de data tussen website, ons, advertentie-netwerken en merken transparanter kunnen delen.