Thuiswerken en kantoortijden die niet meer van 9 tot 5 lopen kan er voor zorgen dat communicatie tussen teamleden en klanten niet altijd even goed loopt. Daarom zetten we vanaf vandaag een centraal e-mail adres in voor support.

Ticketing

Heel lang hebben wij gekozen voor ene persoonlijke aanpak waarbij klanten direct ons persoonlijk konden mailen.  Maar door de groei van onze organisatie en het thuiswerken hebben we nu toch gekozen om al onze support te centraliseren. Na enkele weken getest te hebben met klanten blijkt dat taken sneller en meer accuraat worden opgepakt en dat onze angst voor het onpersoonlijk maken van contact ongegrond was. 

Inzet Freshdesk

Freshdesk is een support systeem dat wij op dit moment inzetten om alle inkomende vragen te behandelen, hierdoor kan het zijn dat u deze naam voorbij ziet komen in de e-mail correspondentie met ons.  Vragen over sales en support kunnen vanaf nu direct gemaild worden naar support@auditeers.nl of via onze support portal op https://auditeers.freshdesk.com 

Freshdesk

Kennisbank

Ook nieuw is de kennisbank die te vinden is op https://auditeers.freshdesk.com. Deze is op het moment nog leeg maar zullen we in de komende weken gaan vullen met de meest gestelde vragen en antwoorden zodat iedereen deze informatie snel kan vinden. Daarom vragen we iedereen om vragen die ze hebben naar ons te sturen zodat we de juiste informatie kunnen geven en de kennisbank kunnen aanvullen met vragen en antwoorden die bij onze partners leven.